Teemo Experience Design

Blogi

Empatian käyttäminen asiakasymmärryksessä

Empatian käyttäminen asiakasymmäryksessä   Empatiasta ei yleensä puhuta yritysympäristössä, mutta siitä pitäisi. Käyttämällä empatiaa voit ymmärtää asiakkaasi näkökulman ja nähdä yrityksesi palvelut ja tuotteet asiakkaan

Lue Lisää »

The Design Thinking method – Designing successful solutions

The Design Thinking method – Designing successful solutions The design thinking process is a cycle-based method for developing creative solutions from the end user’s perspective.

Lue Lisää »

Mitä on kokemusmuotoilu ja miten yrityksesi voi hyötyä siitä?

Mitä on kokemusmuotoilu ja kuinka yrityksesi voi hyötyä siitä? Kokemusmuotoilu tuo tuotteiden, palveluiden ja prosessien kehityksen uudelle aikakaudelle. Kokemusmuotoilussa haasteet ratkaistaan aina loppukäyttäjän näkökulmasta ja kokemusmuotoilun

Lue Lisää »
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue